יום רביעי, 26 במאי 2010

Anyos Parc

אחד הדברים הראשונים שאמרתי שאעשה באנדורה זה ללכת לחדר כושר. משהו כמו "כשאצא לפנסיה...", רק לפני הפנסיה. אז כבר במאי לפני שנה עשינו סקר קטן ונרשמנו למועדון ב- Anyos Parc ולא Park כי זו קטלאנית,אל תשאלו...
אניוס (כפי שיכונה להלן) הוא לא רק מועדון כושר. כמו המון דברים באנדורה, יש לו כמה כובעים: בית מלון, מועדון כושר, מסעדה, מלון דירות וכן חברה שמתחזקת דירות.

אבל בשבילי אניוס זה ההליכונים.
זה המכשיר החביב עלי ביותר בחדר הכושר (חוץ מהמכשיר המוזר שסוחט בגדי ים) ובשבילו אני מוכנה לנסוע כמה קילומטרים לכל כיוון. מעולם לא ראיתי עוד מקום עם כל כך הרבה מכשירים ובפרט מצב שבו מעולם לא נאלצתי להמתין שיתפנה הליכון. ברור שיש יותר אופני כושר מהליכונים. אני שונאת אופני כושר. לעולם לא מצליחה לשבת עליהם ישר, תמיד יש לי תחושה שאני לא מתאימה להם, אם אנסה לפדל בנונשלאנטיות בלי להחזיק את הידיים על הכידון, כמו קוראי העיתונים, אמצא את עצמי מחליקה קדימה תוך שניות. אין ספק שהאופניים האלה ואני לא נועדנו זה לזאת.

מה שעוד שווה התייחסות הוא אגף המלתחות. למה? כי הוא פשוט מגניב! יש בו ארוניות (כמובן שלי אין ארונית. יש רשימת המתנה לארוניות וכשהגיע תורי גיליתי שאני עוד צריכה לשלם מעבר לחברות במועדון 7 אירו נוספים לחודש עבור ארונית. סירבתי), מקלחות (מים חמים-חמים!), שתי סאונות, שני חדרי שיזוף ובמרכז העניינים ניצב לו גדול ואצילי הג'קוזי. וניסיתי אותו. זה לקח זמן כי בלי צחוק, לא יכולתי להחליט איך נכנסים אליו אז חיכיתי לראות אחרות משכשכות. זה לא נתן לי פתרון חד-משמעי כי כל אחת משהו אחר, אבל הבנתי שהכל הולך ובעיקר עירום.
מאז שנכנסו הפודקאסטים לחיי, יש לי חבר חדש. קוראים לו דן והוא מגיש פודקאסט על הסטוריה. הוא ואני מגיעים לאניוס, עושים קצת אופני כושר (5 דקות על השעון ולא שניה יותר), כמה מכשירים לחיזוק שרירי הידיים כדי לבלבל את האויב, ואז אנחנו נפגשים על ההליכון והוא מספר לי על דברים שקרו פעם. כשאני לבד באניוס ולא צריכה לתאם את יציאתי משם עם האיש והאוטו, אני ממשיכה ללכת כל עוד דן לא סיים לדבר. כי דן הוא אחלה.
אבל לדן יש תחרות. יש את החברים שעורכים דיונים בנושאי טכנולוגיה ישנה. כלומר, היא ישנה עד שאני מגיעה לשמוע את הדיונים. ויש את פימסלר שנדחף בתור לפני כולם פשוט כי הוא נותן שיעורי ספרדית של חצי שעה, ומאחר ולאחרונה אני תופסת טרמפ על ביקורי אניוס של האיש, יש לי דד-ליין להופיע ליד אזור המעשנים בבאר.
כן, אין שום סתירה בין העובדה שמדובר במוסד הדוגל בבריאות הגוף ובין העובדה שמותר לעשן בו די חופשי. אין, אין כמו אנדורה.

ואני מאוד מתמידה לבקר באניוס. באמת! אפילו שיחקתי כמה פעמים סקווש תודות לחברה שגררה אותי באוזניים ואני מודה לה על כך. רק שמחר סופ"ש אז אני לא רוצה לקום מוקדם, ויום אחרי זה אני עייפה קצת ויום אחריו יש משהו בעבודה ואחר כך יש לי תכניות. אבל אני אחזור, באמת! עוד מעט יפתחו את הבריכה החיצונית ואני אוכל ללכת ולבהות במים הקרים(אבל ממש קרים) ולהתחרדן לי על הדשא המלאכותי שהם משקים. לא, לא בגלל שיגדל משהו, מה חשבתם לעצמכם???  זה כדי שלא יהיה חם ללכת על זה. ברור שאני מיד הבנתי את זה. כמובן, מיד אחרי שחברה שלי שאלה, קיבלה תשובה ובאדיבותה גם תרגמה לי אותה.

הבוקר היה אחלה באניוס, ויצאתי בהרגשה טובה!
רק שמחר שבת ואני לא רוצה לקום מוקדם...

3 תגובות:

  1. דן קרליין? סחתיקה. אני לא עומדת בפדוקאסטים שלו (את יודעת שיש לו שניים שונים, אחד זה ההארד קור היסטורי ואחד קצת יותר ותכוף יותר על ענייני היום).

    אגב, בשביל מה הקפצ'ה? יש מצב שאת מורידה אותו? בבקשה?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש קפצ'ה? באמת?
      אצלי לא מופיע...
      אני אבדוק :)

      מחק