יום ראשון, 17 ביולי 2011

אמור מעט, צלם הרבה.





זה פוסט שחיכה בסבלנות הרבה זמן לעלות לאוויר.
פעם, מזמן, לפני חודש (!!) היה באנדורה סופ"ש ארוך תודות לחג מקומי. 
את הסופ"ש הזה ניצלנו האיש ואני באופן מרבי – הסתובבנו לנו באנדורה ברכב וברגל, ונהנינו מהנוף המדהים שסובב אותנו.  
תמונה שווה אלף מילים, לכן אוסיף רק את המינימום ההכרחי הפעם.
את הכתיבה אני משאירה לפוסט הבא שמתבשל.

אז הנה זה בא:   פוסט נופי אנדורה יוצא לדרך!

יעד ראשון: שמורת הטבע SORTENY

 
 

היעד הבא: אזור LA RABASSA



הדרך לפיסגת PIC NEGRE
אנדורה לרגלינו

ואחרון לפוסט זה: אזור הגבול בין אנדורה וספרד, הידוע גם בכינוי "דרך המבריחים"...

שבחים למכון הקרטוגרפי של קטלוניה
בנייה טיפוסית לאזור ההרים
הכפר Burg
 

דובדבנים!!!
 


ארוחת צהריים מתבשלת

יין הבית (קישור)

פה הרשיתי לעצמי לשים תמונה ישנה רק כדי להמחיש כיצד שותים את היין

זהו להפעם.
הפוסט הבא בנושא שונה לחלוטין !


7 תגובות:

  1. התמונות שאת מעלה הן באמת מדהימות.
    בואי נקווה שיישאר משהו לפני שהשריפה שיש פה תכלה את כל היערות שמסביב.

    אני הייתי בצפון וגם שם צילמתי הרבה הסופ"ש הזה.
    אבל גם שם היו המון שריפות. ביער שוויץ, ובטבחה.

    בקיצור, צריך לצלם מהר את כל המדינה לפני שהכל יעלה באש... ;)

    השבמחק
  2. מהמם. לא היה לי מושג שיש כאלה נופים באנדורה. בעיני זו תמיד מן מדינה קטנטונת ולכן קצת צפופה..

    השבמחק
  3. רק לראות את השמים המעוננים האלה, וכבר טוב על הנשמה.
    יופי של תמונות. מחכה לעוד, דורית

    השבמחק
  4. מקסים ביותר. באמת הגיע הזמן לבוא לבקר...

    השבמחק
  5. מקסים!
    יש מצב שאת משלבת פה איזה פוסט רקע - איך התגלגלתם לאנדורה, ממה מתקיימים (חוץ מטיולי סופ"ש מדהימים)?
    זה נראה יפהפה!

    השבמחק
  6. הי תמר,
    מאחר והאיש לא ממש מאוהבי הפרסום, אני מכבדת את פרטיותו ומשתדלת לא לכתוב עליו ועל מעשיו יותר מדי. עד לפני יומיים (סוף 2011) אנדורה הייתה מדינה ללא מס, מה שהפך אותה אטרקטיבית לחברות, וחברות שעוסקות באינטרנט יכולות לפעול בקלות מכל מקום בעולם.
    הוא נשלח ואני עזבתי את עבודתי בישראל והצטרפתי להרפתקה בשמחה.
    תודה על המחמאה, כיף לקבל פידבק :)
    נגה

    השבמחק
  7. כמה יפה אצלכם!

    השבמחק