יום שני, 8 באוגוסט 2011

מעשה שהיה כך היה

במסגרת הפינה "זה קרה לי באמת", כמה קטנים שיושבים לי בראש די הרבה זמן:

אצל חברים יהודים בבית, מוגש כיבוד כשר.
בעלת הבית, לאחד האורחים הלא-יהודים: "קח, קח, זה חָמוֹן"
האיש ואני מסתכלים זה בזו ומנסים לא להיחנק מצחוק.
מסתבר שחמון זה לא רק החיה ההיא* אלא גם כינוי לצורה בה הנקניק מוגש.

* חברו הקטן של פו הדב

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

באירוע שהוזמנו אליו יחד עם רבים ממכרינו, שניות לאחר שהפכתי מגש שמפניה לאחד המלצרים*.
אני מנסה לשנות נושא ואומרת לאיש: "טוב, אף אדם חשוב לא ראה..."
תגובת האיש: "זה לא ראש הממשלה** שם?"

* קרה מזמן, אבל עדיין גורם לי להסמיק מבושה.
** זה באמת היה ראש הממשלה. וגם שני שרים. מזל שהיו בחירות מאז והם כבר לא בקואליציה...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בטיסה היחידה בחיי בה טסתי במחלקת עסקים:
אני לדיילת בצ'ק אין: "אפשר לשבת בקדמת המטוס?"
הדיילת: "מחלקת עסקים זה בקדמת המטוס"
אני לעצמי: "אהמממ"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקדמה: איך אומרים "בוקר טוב" ?
בספרדית אומרים "בואנוס דיאס" (buenos dias)
בקטלאנית, השפה הרשמית באנדורה,  "בון דיאה"  (bon dia)

האיש: "שמת לב שבספרד כל הזמן אמרת לאנשים בון דיאה ואיך שחזרנו לאנדורה את כל הזמן אומרת בואנוס דיאס"?!?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ואחרון: צעד קטן לאנושות אבל צעד גדול לנגה - חציתי את הנחל הראשון שלי באוטו!
הוכחות מצורפות:

 

4 תגובות:

  1. שכחת את הנוסעים בצד השני?

    שירה

    השבמחק
  2. אם היה מישהו בצד השני שצילם, הוא כנראה חצה ברגל.
    זה כמו לפרסם שהצלחת לגרוב גרביים לבד.

    השבמחק
  3. תנו לי להבהיר:
    זה שהנוסעים קיפצו על האבנים לא אומר שלא היה צריך להעביר גם את הרכב לצד השני.
    עדי ל' - לא היה קשה לזהות אותך... :)

    השבמחק
  4. אאוץ'. להתפדח בזמן שאני אורח זה אחד מחלומות הבלהה הכי גדולים שלי. בגלל זה אני גם אוהב להישאר בבית. זה לא שאני באמת מיזנותרופ, כמו שבת הזוג אמרה לי (כמוזכר בפוסט היום).

    כל הכבוד על חציית הנחל :)

    השבמחק